Hur man bär sin cap...


Det finns många olika sätt att bära sin cap.
Vi tänkte visa er några varianter i det här inlägget.



Antingen bär man kepsen med lutning framåt, det ger ett lite kaxigt och coolt intryck. Det andra sättet är längre bak på hjässan, det ger ett lite mer soft och avslappnat intryck. Är ni med? Sen finns det såklart allt däremellan och är upp till person och tillfälle vad man trivs bäst i.
Killar som tjejer med alla möjliga stilar, TUR tycker att kepsen passar alla stilar och alla tillfällen, varesej det är till fest eller vardag! Vi rekommenderar däremot inte att bära kepsen bak och fram eller upp och ner. Det blir fel helt enkelt.

Vad gäller frisyrer så kan man ha tusentals olika, även den beror på stil, tillfälle och humör. Några förslag som alltid går hem är en fläta i luggen, uppsättning i nacken, slarvig för ett vardagligt intryck eller lite slätare för ett tjusigare tillfälle. För dig med långt hår är en bred fläta ett snyggt alternativ.
Till grabbarna är den populära Elvis-aktiga frisyren med lång lugg och kortklippta sidor ett passande val. Låt då kepsen hänga på huvudet strax bakom luggen. 
Vi uppmuntrar alla att bära keps: killar som tjejer, korthåriga som långhåriga, ljushåriga som mörkhåriga, mittbena som snedbena, bara varje person hittar sin modell och stil.

Vilken är din stil?

Kommentarer
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Sv: Kul att du vill vara med och tävla och snällt att du länkat tävlingen! Skriver upp ditt namn (din webshop) på två lotter! :)



Ja precis, jag håller på att starta upp en modeshop :D! Det tar sin lilla tid med webshopsdesign mm.. :)



Kram

2010-08-27 @ 23:34:58
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: JP

Sorry då blev de fel under hela P&L men men fick i alla fall många kommentarer på min egen bästa cap;)

2010-08-30 @ 13:03:59
Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

Hej! Nu har jag dragit 5 personer som går vidare i min tävling där man kan vinna priset ett presentkort+en ring+bloggintervju. Grattis, du är en av dom 5 som lottades vidare! :)

Nu återstår det för mig att välja en vinnare! Skriv gärna en liten text om dig/din blogg eller motivering till varför jag ska välja dig, så utser jag vinnaren på onsdag! :) Lycka till! Kram

2010-08-30 @ 21:47:34
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: TUR

Härligt att höra JP!! Du får gottgöra det i fortsättningen då.

2010-08-31 @ 23:34:57
URL: http://tur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0